Saturday, May 11, 2024



गजल १ 

उनी 

हिजो राति सपनीमा मातिएर आएकी थिइन

नछोउ  मलाई भन्दा भन्दै च्वाप्प किस खाएकी थिइन 

आधा कपाल कालो आधा कपाल रातो पारेर 

भित्र  छ्याङ्गै देखिने लुगा लाएर आएकी  थिइन 

पिउदा पिउदै छोडेको बोतल थियो शिरानिमा 

सोध्दै नसोधी आफैले  रित्याएकी थिइन 

खोलेर बस्त्र मेरै अगाडी, हरे शिब !

जलेको छातीमाथि टाँसिन आएकी थिइन 

मैले भनेकै थिए, धनिको धन मात्र ठुलो  हो 

सुन्दै नसुनी मलाई लत्याएर अर्कैसंग भागेकी थिइन 


गजल २ 

बिश्वासघाती 

संगै बसी ब्रान्डी पिउ  भन्दा छि!  भन्दै नखरा गर्ने कस्ती तिमि 

एक्लै पिउदा होसै भएन त क्यारु जड्याहा भन्दै हेप्ने कस्ती तिमि। 

एकान्तमा एकदुई हात मारौ  भन्दा संन्किएर माइत हिड्यौ 

दुइचार दिन क्यसिनोमा बित्यो होला जुवाडे भन्दै हेप्ने कस्ती तिमि। 

प्रेम गर्ने बेला बढो गर्बको साथ् भन्ने गर्थ्यौ भोले बाबाको भक्त हुँ भन्दै 

तलतल लागेको बेला एकदुई सर्को ताने हुँला गजड़े भन्दै हेप्ने कस्ती तिमि। 

आज मुड बनेको छ प्रिय संगै सुतौ भन्दा छोरी च्याँपी कोठा साट्यौ 

छिमेकीले सुइँको पाई र त आइ पातकी भन्दै हेप्ने कस्ती तिमि। 

बियर, चुरोट, तास, केटी कसैसंग मेरो संबन्ध छैन भनेकै थिए बिहे गर्दा 

देख्यौ, छदै छैन मरिजाम कुरै नबुझी बिश्वासघाती भन्दै हेप्ने कस्ती तिमि। 


गजल ३ 


हिंजो उनलाई मैले आँखा झिम्काए  आफ्नै दिलको रानी ठानी 

तर्केर हिडिन बालै नदिई अर्कैले तापेको  खरानी ठानी। 

अस्ति  अस्ति  त निकै लाइन मार्थिन मलाई 

खै कस्ले के सुनाएछ क्यारे चाख्नै खोज्दिनन जुठो जवानी ठानी। 

निकै जतनको साथ सम्हालेकी छन् रे बैश 

छुन समेत दिदैनन् आजकल उनले कर्कलाको पानी ठानी। 


गजल ४ 

तिमि 

सुन्छु, आजकल निकै  बदलियएका  छौ अरे 

आधा नाङ्गै, खुट्टा बाङ्गै बनाएर हिड्छौ अरे। 

जान्न भनेकी थिए तिमीलाई एक्लै छाडेर परदेश 

पल्लो गाँउकी गौथलीलाई घरको साँचो दिन्छौ अरे। 

तिम्रो माया ओथारेर बसेकी छु म यहाँ 

अर्कै संग सल्कि भन्दै गाउभरी डुल्छौ अरे। 

मैले पठाएको पैसो भट्टीमा सकेहौला हैन 

कौडी पठाएकी छैन भन्दै माइतीलाई सुनाउछौ अरे। 

बिश्वास गरेकी थिए भगवानलाई साँची राखेर 

मैले पुजा गर्ने तुलसीको मठमा आजकल तिम्ले थुक्छौ अरे। 


गजल ५ 


कति राम्री हौ  तिमि सधैभरि हेरु हेरु झैँ लाग्छ 

च्याप्प समातेर ति हातहरु अंगालोमा बेरु बेरु झैँ लाग्छ। 

खुल्ला केश, पुष्ट छाती, रसिलो त्यो ओठ 

अंग अंग निचोरेर स्वाद  फेरु झैँ लाग्छ। 

कस्तो मधकता छ तिम्रो हिडाईमा 

दोबटोमै  रोकिएर हेरु हेरु झैँ लाग्छ 

फूलबारीमा फुतली नाँचे झैँ फुरफुर गर्ने तिम्रा परेलीहरु 

त्यै भित्र सुटुक्क छिरेर नाचुँ झैँ लाग्छ 

कति राम्री हौ  तिमि सधैभरि हेरु हेरु झैँ लाग्छ 

च्याप्प समातेर ति हातहरु अंगालोमा बेरु बेरु झैँ लाग्छ। 


गजल ६ 

























0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home